Garancia

EverestButor.hu

Sarokülők – Franciaágyak – Heverők – Kanapék – Garancia


Termék garancia

1. Általános bevezető

1.1 Ezen garanciális feltételek érvényesek a webáruházunkban történő minden megrendelésre. Az Everest Bútor Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Eladó) által minden terméknek minden vevő számára történő eladás esetén.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a termékleírások helytelen értelmezéséből eredő károkért, problémákért cégünk felelősséget nem vállal.

A Webáruházban található bútorok 1–3 év garanciával kerülnek forgalomba. Esetenként bizonyos termékek hosszabb garanciális idővel is forgalomba kerülhetnek.

A jótállás időtartama a termék árától függően sávos:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év

  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év

  • 250 000 forint eladási ár felett három év


2. Jótállás és szavatosság

2.1 Hibás teljesítés esetén kifogásáról lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat. Csak vásárláskor kapott eredeti számla, illetve jótállási jegy bemutatása esetén érvényesítheti jótállási, szavatossági igényét.

2.2 Hibás teljesítés esetén cseréljük vagy árengedményt adunk. Ha ezek nem felelnek meg igényének, akkor elállhat a vásárlástól és visszafizetjük a vételárat a termék ellenében.

2.3 Apró, rendeltetésszerű használatot nem befolyásoló hiba esetén nincs helye reklamációnak, nem minősül garanciális problémának.

2.4 Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek az Everest Bútor Kft.-t terhelik.

2.5 A vevő szavatossági igényeit a teljesítéstől számított 2 éves elévülési határidőn belül érvényesítheti.


3. Panaszkezelés menete

Tájékoztatnánk kedves Vásárlóinkat, hogy ha bármilyen problémája, észrevétele van a megvásárolt termékkel kapcsolatban, írásban szíveskedjenek jelezni, képekkel alátámasztva a termékkel kapcsolatos problémáját, mivel a gyártók is kérik tőlünk a bútor hibájáról készült képeket. A levelekre maximum 5 munkanapon belül írásos választ küldünk vásárlóinknak.

Megkérnénk minden panaszos vásárlónkat, hogy legyenek türelmesek ezekben az esetekben és ne írjanak vagy hívjanak naponta többször, mert ezzel nem halad előrébb az ügyük kivizsgálása. Megértésüket és türelmüket előre is köszönjük.

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy a méreteknél elfogadott eltérés 3%. Ha ezen felüli az eltérés, a reklamáció jogos. Amennyiben a fent említett 3%-on belüli az eltérés, a panasz jogtalan.

Recsegéssel kapcsolatos panaszok: Kérjük, amennyiben recsegést, kattogást tapasztalnak, minden esetben győződjenek meg, hogy az ágy ténylegesen vízszintes helyzetben helyezkedik el. A recsegési hibák akkor fordulnak elő, amikor az ágy egy kicsit meg van csavarodva. Ezek a talaj egyenetlenségéből adódnak. Mindenképpen javasoljuk az ágyak vízszintbe állítását. Ha a láb állítható, akkor a lábak emelésével vagy süllyesztésével lehet vízszintbe állítani. Ha a lábak fixek, akkor a hagyományos módszer: kartonpapír, gumi- vagy műanyag alátét alkalmazása.

Bútoraink csak részben csomagoltak, ezért kérjük Önöket, hogy átvételkor győződjenek meg a csomagoló fólia alatti részek sértetlenségéről. Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy az átadás-átvétel után, a bútoron keletkező szakadások, horzsolások, törések, koszolódások, foltok nem garanciális hibák.

Átvétel utáni sérülés bejelentése: Kérjük, hogy a termék átvételekor a vásárló minden esetben ellenőrizze a bútor sértetlenségét, még a szállítók jelenlétében. Amennyiben a bútoron sérülés látható, azt azonnal, az átvételkor kell jelezni. Utólagos, az átvételt követően (pl. másnapi vagy későbbi időpontban) bejelentett sérülésekért az Eladó nem vállal felelősséget, mivel az átvétel után a termék épségét a vásárló köteles biztosítani.

Panasz bejelentés előtt vegyék figyelembe, hogy a panasz kivizsgálásának kiszállási díja 8 000 Ft, melyet kizárólag előre utalással tudnak kiegyenlíteni. Jogos panasz esetén ezt az összeget visszatérítjük.

Amennyiben nem kér beszállítást és összeszerelést, a hibás összeszerelésből és bevitelből fakadó károkért az Eladó nem vállal felelősséget, ez nem minősül garanciális problémának.


4. Garanciális javítás menete

Ha a termék hibája a helyszínen javítható, kollégáink elvégzik a szükséges javítást. Ha a helyszínen nem javítható a hiba, akkor a terméket visszaszállítjuk javításra a gyártóhoz.

Ezt követően visszaszállítjuk a vásárlónak. Ennek időtartama maximum 14 nap az elszállítástól számítva.

Cserebútort nem tudunk adni a javításon lévő bútor helyett a javítás időtartamára. A bútorok jelentős része megrendelésre készül, így csak abban az esetben cseréljük ugyanolyan típusú bútorra, amennyiben a javítására nincs lehetőség a gyártónál sem.

A termékképek illusztrációk, eltérhetnek a valóságtól színárnyalatban, illetve a fogantyúk, lábak tekintetében. Ezzel kapcsolatban reklamációt nem áll módunkban elfogadni.


5. Elállási jog

5.1 A 45/2014. (II.26) Korm. rendelet értelmében a vásárló elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül.

5.2 Elállás esetén a terméket sértetlenül kell visszaküldeni az Eladó telephelyére:
4400 Nyíregyháza, Kinizsi Pál utca 4.

5.3 A visszaszállítás költsége minden esetben a vásárlót terheli.

  • Amennyiben a vásárló nem tudja személyesen visszaszállítani a terméket, kérheti az Eladó segítségét.

  • Szabolcs-Szatmár-Bereg megyén belül a visszaszállítás díja 20 000 Ft.

  • Megyén kívül a visszaszállítás díja a távolságtól függően változhat, amelyről az Eladó előzetesen tájékoztatja a vásárlót.

5.4 Elállás esetén visszatérítjük a teljes vételárat (termék ára + szállítási költség, amennyiben az is volt). A vásárláskor kért rakodás (házba bevitel) és szerelés díja nem kerül visszatérítésre.

5.5 A kifizetett vételárat az elállást követő 14 napon belül visszatérítjük.

5.6 Az elállási jog gyakorlása miatt a bútor visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a vevő köteles viselni.


6. Felelősség kizárása

Az Everest Bútor Kft. nem felel a vis maior-ból eredő, vagy egyéb, hatáskörén kívül eső események okán bekövetkező károkért.


7. Teljesítés

A szerződés mindenképpen teljesítettnek minősül, amennyiben a vásárló a terméket átvette.


Használati utasítás – Összeszerelési és tisztítási tanácsok

Kicsomagolás

  • A csomagolás eltávolításához kést vagy szúró/vágó eszközt ne használjon.

  • A kicsomagolás során okozott sérülések nem képezhetik reklamáció alapját.

Elhelyezés és használat

  • Egyenes, stabil padlóra állítsa a bútort.

  • Fűtőtesttől, hősugárzótól kb. 1 m távolságra helyezze el.

  • A bútor kizárólag beltéri használatra alkalmas.

  • A bevonatok érzékenyek éles tárgyakra, dörzsölésre, nedvességre.

Tisztítás

  • Portalanítás: száraz, puha ruhával.

  • Kárpit: enyhén nedves ruhával vagy szárazhabos bútortisztítóval.

  • Fa/laminált: nedves, enyhe mosószeres ruhával, majd szárazra törölve.

  • Textilbőr: nedves ruhával.

Folteltávolítás

  • Vízben oldható foltok: hideg/langyos víz + pH-semleges sampon.

  • Vízben nem oldható foltok: kereskedelmi forgalomban kapható folttisztító.

  • Szükség esetén szakember bevonása javasolt.

Használati utasítás
A “feszes” párnázatú termékre jellemző, hogy a garnitúrába ülve nem süppedünk túl mélyre, hanem biztosan ülünk rajta, így biztosítva rendkívül magas kényelmi fokozatot. Ez a komfortérzet jelentősen különbözik egy laza párnázatú garnitúráétól. Ez esetben a bevonóanyag rá van feszítve a párnázatra, így a használat közben keletkező ráncok többsége használat után újra kisimul. A használatból adódó ráncosodás, bevonóanyag-hullámosodás természetes jelenség, és nem reklamációs ok. A “lágy” párnázatú termékre jellemző, hogy a bevonóanyag és a rávarrt finom vatta nincs szorosan az alappárnázathoz rögzítve, hanem lazán helyezkedik el rajta, és csak a külső széleken, illetve varrásoknál rögzítjük. Ilyen típusú párnázatokra jellemző, hogy a garnitúrába ülve belesüppedünk, és a párnázat “körülölel”, így biztosítva rendkívül magas kényelmi fokozatot. Ezáltal ez az üléskomfort jelentősen különbözik egy feszes párnázatú garnitúráétól. A használat során, amikor a párnázatot terheljük, egy mélyedés alakul ki, melyet a bevonóanyagnak kell kiegyenlítenie. Ha ez nem történne meg, vagy a huzat, vagy pedig a varrások szakadnának el. A használatból adódó ráncosodás, bevonóanyag-hullámosodás természetes jelenség, és nem reklamációs ok. Az ilyen típusú ráncosodás nem a párnázat lazulására, hanem a bevonóanyag természetes nyúlására vezethető vissza, mely a termék minőségét, használhatóságát és élettartamát nem befolyásolja, ezért nem reklamációs ok.
Az egyenletes ráncképződés érdekében ajánlatos az összes ülésegységet egyenletesen használni, mivel az egyoldalú használat következtében eltérő mértékű ráncosodás alakulhat ki a garnitúra egyes részein (“kedvenc hely”-effektus).
A háziállatok által okozott sérülésekre a garanciális igény nem érvényesíthető.
A kárpitos bútorok más szövettel, kárpittal történő letakarása jelentősen csökkenti a kárpit élettartamát és bolyhosodáshoz vezet. Az ilyen jellegű garanciális problémáért felelősséget nem vállalunk.
Az ágyneműtartóval rendelkező kárpitos bútorok ágyneműtartóját 10 kg-nál nagyobb súllyal nem szabad terhelni, mert leszakad.
A bútort porszívózni csak sima felületű fejjel szabad, mert a kefés fej kihúzhatja a szövet szálait, ami nem garanciális probléma. A sarokgarnitúrák csak vendégágy funkcióval vannak ellátva, rendszeres alvásra nem alkalmasak.
Az ülőbútorokra ráállni, rátérdelni tilos. A termékek ülésre, fekvésre vannak tervezve. A bútorok karfájára, háttámlájára, ülni, állni, térdelni tilos, az ezekben a részekben található tartószerkezet más irányú és erejű teherbírásra van tervezve.
A gyakori használat során éppúgy, mint más termékeknél ráncok képződnek. Ez a ráncosodási folyamat nem a párnázat gyengülésére vezethető vissza, hanem a kárpit természetes nyúlása okozza. A használatból adódó ráncosodás, bevonóanyag hullámosodás természetes jelenség, és nem reklamációs ok.
Az egyenletes ráncképződés érdekében ajánlatos az összes ülésegységet egyenletesen használni, mivel az egyoldalú használat következtében eltérő mértékű ráncosodás alakulhat ki a garnitúra egyes részein (“kedvenc hely”-effektus).

Cégadatok

Everest Bútor Korlátolt Felelősségű Társaság

  • Rövidített név: Everest Bútor Kft.
  • Székhely: 4026 Debrecen, Honvéd utca 1. A. ép. 1. em. 9. ajtó
  • Telephely: 4400 Nyíregyháza, Kinizsi Pál utca 4.
  • Cégjegyzékszám: 09-09-037028
  • Adószám: 32834257-2-09
EverestButor.hu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.